سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

قیمت شن و ماسه

بازار متریال بزرگ ترین وب سایت فروش آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی است.

قیمت شن و ماسه

۲۴ بازديد

قیمت شن و ماسه

 شن و ماسه قسمت های اصلی یک سازه ی بتونی را تشکیل می دهند و با توجه به مقاومت ساختمان های بتونی در برابر عوامل جوی وعمر طولانی تر آنها نسبت به ساختمان های فلزی وآجری و استفاده از شن و ماسه در بتون،بررسی وشناخت آن از نظر کیفی حائز اهمیت است.
به دلیل کاربرد زیاد شن و ماسه در صنعت ساختمان تهیه بهترین و ارزان ترین نوع آن نیز مهم است از این رو باید توجه بسیار بالایی به قیمت شن و ماسه مورد استفاده داشته باشیم.

شن و ماسه

 

به طور کلی انواع شن و ماسه به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند که شامل :۱-شن وماسه طبیعی ۲-شن وماسه شکسته  است و در کل قیمت شن و ماسه بسته به نوع مصرفی قابل تغییر است حال تعریف شن و ماسه طبیعی را بدانیم ، هر سال پس از فصل بارندگی وطغیان رودخانه‌ها مقدار زیادی شن و ماسه در بستر رودخانه باقی می‌ماند که پس از کم شدن آب رودخانه‌ها این منابع در دسترس قرار می‌گیرد و این ماسه‌ها را پس از شستن و سرند کردن مورد استفاده قرار می‌دهند.این شن وماسه دارای دانه ی گرد بوده و حالتی طبیعی دارد. 
نوع دیگر شن و ماسه مصنوعی است که از طریق عوامل انسانی و کارهای انسانی بوجود می آید از روش هایی برای تولید این نوع شن و ماسه می توان برش کاری ها یا معادن شن و ماسه را نام برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.